Workshopy pro školy a firmy - mediální oblast
MEDIÁLNÍ WORKSHOPY PRO ŠKOLY
V současné době je mediální výchova hlavním tématem na základních i středních školách. Provádíme jednorázové mediální workshopy, kde se mohou studenti i učitelky dozvědět řadu informací z mediální oblasti - o profesi moderátora, reportéra či youtubera.
Teoretická část:
Probíráme potřebné technické vybavení (druhy kamer, zvuku - mikrofony, osvětlení), ale také etický kodex novináře (jakým způsobem oslovovat autority, zda jsou přípustné skryté kamery, ale také koho lze natáčet a koho nikoliv, co je nebezpečné...). Jaké oblečení je vhodné před kamerou (jakých barev a typu oblečení se vyvarovat), jak lze pracovat s tzv. klíčovacím plátnem (tzv. Green screen).
Praktická část:
Nejoblíbenější část workshopu. Děti si na vlastní kůži vyzkoušejí roli moderátorů (moderují námi přichystané zprávy - ušité přímo škole na míru či počasí, a to přímo online před kamerou, učí se rozcvičovat mluvidla a dýchání (dle speciálních artikulačních říkanek), mohou si zahrát i na školního reportéra a svým spolužákům pokládat otázky (rovněž online před kamerou).
Celý workshop probíhá na vámi zvoleném místě (škola), kam za vámi rádi přijedeme.
MEDIÁLNÍ WORKSHOPY PRO FIRMY
Zejména v covidové době se řada firem i jednotlivců musela přeorientovat na tzv. "onlajnový" svět. Nejjednodušší cestou, jak se na internetu prezentovat, jsou jednoznačně sociální sítě. A nejefektivnější formou prezentace prostřednictvím videí.
Ne každý s tímto má osobní zkušenost a ne každý si může dovolit objednávat od profesionálů videa na klíč. Proto je tu nabídka přímo pro Vás - přijet na jednorázové školení (jednodenní či dvoudenní) a naučit se videa vytvářet sám.
Videa:
Naučím Vás, jak videa natáčet, budeme se věnovat osobnímu projevu, rétorice, prezentaci. Na vlastní kůži si vyzkoušíte všechny profese, které s výrobou videí souvisejí (scénárista, moderátor, kameraman, zvukař, osvětlovač, střihač).
Nedílnou součástí je také obsah - ukážeme si, jak s tématem pracovat, jak a na co zacílit, aby výsledný produkt zákazníka zaujal (individuálně Vám na míru).
Poradím Vám s technikou - co pro Vás či Vaši firmu bude nejschůdnější, čemu věnovat pozornost pri výběru techniky.